Bussen går halv 9, men den brukar vara sen, har man otur blir det bråttom när man kommit fram, går man igenom tunneln kan spara nån minut, endå får man räkna med rödljusen vid korsningen.
 på Jobbet vet jag att November kan bli svårt, Missa fjärde sammtalet måste leda till ett köp,
men alla verkar nöjda vi har en ny bra chef, han kan allas namn och säger Hej varenda morgon,
Men, Ingen Sörjer när du dör, Ingen kommer sakna det du gör, ingen vill veta vart du köpt din tröja, fast du gjort allt man ska, du är artig du är glad, och du har tränar bort din dumma dialekt, nästa lördag kanske du ska titta på ett hus, det finns nåra nya som dom bygt vid stationen, gör man lite själv blir det inte så faligt dyrt, din man är händing, han har redan byggt en bastu, men, Ingen sörjer när du dör, Ingen kommer sakna det du gör, ingen vill veta vart du köpt din tröja, fast du gjort allt man ska du är artid du är glad, och du har tränat dort din dumma dialekt!

2 kommentarer

Anonym

04 Apr 2011 10:22

HAHAHAHA. dålig musik smak eller ?

Anonym

04 Apr 2011 10:23

kolla min blogg

kolla min blogg

kolla min blogg

kolla min blogg kolla min blogg



.

Kommentera

Publiceras ej