Uch ,,

är förjävligt trött nu, så ja jag tänker sova, eller ja ligger i sängen och vrider och vänder, ett par timmar innan, idag har vi flyttat kaninburarna, till baksidan av huset, så jag ska fixa uteplatsen till dom där och så, mycket bättre så får miria mer plats att leka på framsidan och så .

och gissa vad . jag har pluggat ... eller ja gjort läxa som ska lämnas in imorgon, hela mitt betyg hängde på det så, jag hade inget val, men mamma hjälpte mig, för jag är så sääääär så jag fattar inget, jo det gör jag, men jag kan inte tänka när jag gör läxor och sådan, och jag är så extremt dålig på engelska, men ingen är väll perfekt,
och ni har säkert märkt att jag stavar som en 8åring, menmen, alla har svaga sider, och starka sider, eler jag SIDOR om man ska va perfekt ! ''


Kommentera

Publiceras ej