ligger nu äntligen i sängen igen efter en jätte lång dag, sov ju över imorse så dagen vart 2h kortare än vad jag hade räknat med, menmen så är det.
 
gick till stallet direkt efter frukost, skrittade han först upp i skogen sen vart det en igenomkörare på åkern, han var väldigt pigg, fram och arbetsvillig, han vart lös snabbt och sen gick han som en klocka, han gick så underbart och jag är så stolt över min fina grabb, nu är vi igång igen och ska bli farliga på banan igen, läängtar sååå tills jag kan börja tävla igen.
 
tog mig efter lunch en pw, på ca 1h, mina lår var så stumma och hade träningavärk så gick lite kortare, vart ca 8km bara, hade tänkt mig 1,2mil, menmen, har just nu en otroligt träningsvärk i låten efter promenaden igår och ridningen imorse, fyfan.
 
var tränare ett pass på isen idag också, för grupp 8. finns inte så mycket att säga om det, ine om off icen heller, körde styrka men bara lugnt för att vi INTE sk få träningsvärk till testett på torsdag, men lilla jag har det redan!
 
imorgon blir det träning på morgonen sen träna show med pargänget, kommer bli sjukt kul. ska hälsa på hos Lotta och sen gå hem och rida, äta, dö.
 
godnatt
 
Från ridturen idag

Kommentera

Publiceras ej