ska faktiskt göra ett gott försök på att börja blogga igen. Det är bara det här med tiden, och dom senaste dagarna har jag inte haft någon mobil heller. Jag vill kunna fortsätta blogga för att i framtiden kolla tillbaka och se vad jag har gjort, Skiter totalt i om någon läser det jag skriver, kan väll länka då och då, bara för at uppdatera at det faktiskt finns en blogg om det är någon som bryr sig eller bara vill stalka mitt liv. 
 
Allt är som vanligt, Är med Emma dagarna in och ut haha, hade badvakts utbildning iår igen, sov hos emma inatt umicks även med Jock igårkväll, Har inte träffat han på jättelnge så det var faktikt kul. Jag har fått låna Emmas gammla iphone nu så nu är jag kontaktbar iaf !
 
Imorgon åker jag på Stocholm Fields och ser på METALLICA, kommer bli galet kul, stannar över natten sen å lördag ska ag till Linnea och umgås med mina tjejkompisar sen på söndag åker jag Mamma, Emma och Karin ner till västerås för då ska jag gadda mig igen 
 
kameran följer med ner imorgon, och är med hela helgen så de kommer komma bilder, sen finns jag ju på instagram också,
 

Kommentera

Publiceras ej