Lång dag i skolan, Fyfan vad jag inte gillar torsdagar och inte otrevliga människor heller... Efter skolan så åkte jag med Emma och Ida och handlade för vi skulle laga mat och äta tillsammans. Så jag har varit med dom hela eftermiddagen och kvällen för att slippa tänka. Mamma hämtade mig vid 9 så åkte då hem och gick till stallet för att ta in hästarna, Var så sugen på att gå ut och gå men som jag känner mig själv så skulle inte jag ha kommit hem än då, Vilodag är ändå vilodag så det är bara för mig att gilla läget och ladda om. Imorgon ska Felicia gymma med mig igen, Vi har så mucket vi behöver prata om och det är så mucket roligare att träna tillsammans med någon.. Jag börjar 12,10 imorgon och har bara en lektion så det är ju hur skönt som helst.
Såå skönt med fredag! Helgen kommer spenderas i ishall och på gym!

Har spart massa citat, har fått ngn typ utav bildtorka:/

Godnatt

Kommentera

Publiceras ej