Som ni kanske har sett och jag har skrivit det tidigare så älskar jag tatueringar, Älskar det med hela mitt hjärta. Har ju två egna, gjorde min första 11/11-13, och den andra gjorde jag i maj i år. Är skit nöjd med dom och båda betyder lika mycket för mig. Fler ska det bli, mååånga fler. För tillfället känner inte jag ngt behov av att tatuera mig, jag är nöjd med dom jag har (än så länge).
 
Det här är min första, Folk sa att jag var dum som gjorde en ganska stor sm första när jag är så ung.. OCH? Den sitter ju på min rygg och inte någon annans.. Den ska byggas ut innom snar framtid och bli lite störe.
 
Detta är min andra, Det står "Elä unelmasi" som betyder "Lev dina drömmar".  Jag valde att skriva det på finska efter som at jag är 75%finsk, Jag vela inte skriva på engelska för att jag helt enkelt inte tycker om engelska. haha.
 
Skitdåliga bilder pga tog dom med Iphonekameran, endast för att jag är lat

Kommentera

Publiceras ej