Vaknade virrig imorse visste typ inte varför jag vaknade. Skolan gick som vanligt. Vi slutade vid 2 så jag Jocke och Simon gick till gymmet, körde intervaller på crosstrainern sen ringde mamma för hon skulle skjutsa mig till ishallen för jag skulle ha programtränibg med Molly sen showträning, Programet med Molly gick skitbra, är så stolt över henne. Showen gick också bra.. Sen har jag mått skitdåligt så vart bara en skrittur på Chaf. Imorgon är det dagen med stort D, jag och mitt brolicious åker ner till Sthlm för Noomaraton finalen. Skriver mer om det imorgon.
Älskar verkligen att göra program, Det är det bästa jag vet. Gjorde sammanlagt 8program i våras, dock har alla vuxit ur sina program och ska ha nya nu. Mollys gjorde jag nytt i våras och det behövdes fyllas ut, bytte ut lite hopp, finslipade och gjorde en bättre helhet, Är faktiskt nöjd än så länge, Hon behöver bara komma in i det lite bättre, men det gör hon efter att ha åkt det ett par gånger, så detta kommer bli bra. Hittade även min nya tävlingsmusik som jag inte ska använda pga ska sluta tävla, Det gjorde riktigt ont i mig, Vill tävla men är aldeles för gammal nu för att skrota runt på stjärntävling som ensam junior C.. Och det är försent för mig att utveckla min åkning, Så jag tränar endast för att behålla det jag har och ska satsa på basis 3, Sen kan jag lägga ner tränandet och lägga allt på att fortsätta hålla ihop klubben och som tränare.

Kommentera

Publiceras ej