vakna i morse, mmm, klev upp i alla fall, drog till stallet för att ta ut hästapojkana min och junior&mentor!
kolla chafssår:/ han va gööööörhalt, så han fick stå inne :/ lilla <3at :/
mm, åkte till skolan, ooo gick på 2 lektioner :/ sen hämta mamma mig, klara inte av att gå i skolan och förköka va glad, när mitt <3 vas sjuk :'( så vi åkte till mormor jag och mamma prata lit, :(
åkte till stallet, fixa hästen min <3 och lät såret luftas lite, sen gick vi ut och kolla om han va halt, men de va han inte, jävla mirakel häst detdär ? :) han är sån är han va sne i korset för nån vecka sen och poff så van han inte de nå mer, ganska skönt att ha en sån häst :)
men jaa vi plocka pinnar, hahah vi lekte hund typ, haha han plocka pinnar från marken :')

sen fick iver motionra lite, haha, träna lite fattningar, och uppsitt, gick bra han stog stil och inte springa iväg som han brukar HAHAHA :)

nu gör jag inget hhahahahah, kanske blir skola imon ?!? ;)


ingen chaf, ingen Maya <3

Kommentera

Publiceras ej