började dagen med att sovaöver morgonträninge, vakande när jag igentligen skulle kliva ut på isen. BRA JOBBAT.
Så det var bara att börja stressa för att ta sig till skolan, men jag har ju såklart världensbästa mamma som skjutsade ner mig till 8 bussen så jag han till skolan i tid. jag, Linnea och Rickard skulle visa runt 9or som kom från hedäng, färnbo och montesori, som skulle kolla på olika linjer osv. Så de gjorde jag i skolan, det var faktiskt kul hoppas det är många 9or som söker media. Vi var några som stannade kvar i klassrummet och prata och hade kul, Jag och linnea gick sen över stan till bussen, Så mötte vi på några jag känner från Färnbo, Väldigt trevlig, har inte träffat dom på ett bra tag.
Men åkte till mormor och åt , sen fortsatte vi vidare till sandviken igen för träning och US möte, Alltså ungdomssektionen som vi har på klubben som jag är med i och typ ordförande. Vi hade en tjej från SISU där och hon ska vara med och hjälpa till i US, jätteskönt att ha en extra som hjälper med ideer osv, Men vi planerade vårshowen som vi ska ha i maj, fixade tema och vad vi ska ha för musik, och jag ska rita och göra 12 show program, Kommer bli sjukt kul och är jätte taggad, DEt är ju det här jag tycker är kul, att planera och fixa. och verkligen vara delaktig och en del i det hela !
 
 

Kommentera

Publiceras ej