haft en underbar dag i skolan, Har bara fixat. Vi ska ha en mediadag för 8or och 9or. Jag har riggat en studio så vi ska filma ett liveband som ska spela i fotostudion, de är typ de jag gjorde i skolan. jag var även så duktig så jag gick från bussen hem och gick direkt till stallet för att få klart där så jag bara kunde chilla på gården resten av dagen, Men kom dit så var det mockat, Vart så otroligt glad, Finns inget som jag uppskattar så mycket som när man hjälps åt i stallet. Kom hem igen och fortsatte skrapa bort färg på transporten, sen har jag slipat trappräcke och skratar träsoffan.
kommer somna glad för jag har världens bästa föräldrar pappa ska rita min tattuering imorgon och mamma ska betala licens och medlemskap så jag kan börja tävla med Chaf igen!

just nu är allt bra <3

Kommentera

Publiceras ej