ja idag har det varit ett jätte bra dag för mig, hoppas och tror att den har varit ännu bättre för frida som fyller år idag :)
men idag har jag varit ute och lekt, typ 3 gången på hela vintern :) jag har ju varit såå mkt sjuk så jag har ju inte kunnat vara ute :) men jag hade lite as nice fantasi när jag skulle gå ut, så jag satte på mig ett par super gulagalonisar (galon/plastbyxor) ja och dom vaar gula, sen hitta jag en lika gul regnjacka HAHA, sen dog jag av skratt när jag hittade en lika mössa, HAAH.
asså jag tycker ändå att det är coolt att matcha, :P set tattit ut att typ ha röd mösst blå jacka och gröna byxer ?!



så jävla skönt att kunna vata ute och röra på sig igen effter en helg på soffan :/

3 kommentarer

Filip

08 Feb 2012 15:57

Hej, schysst blogg du har, gillar den:) är det inte kallt att ha på sig galonisar i vintertid?:O om dom inte är fodrade förstås. förlåt om jag frågar men vad hade du för fantasi eftersom att du ville ta på dig såna byxor? har ju själv använt såna nu i vintras eftersom det var så slaskigt i sthlm (:



Filip

galonbyxor 74

03 Jan 2013 09:27

tycker du är jätte fin i dina galonbyxor . jag har nästan alltid mina blåa hängsel galonbyxor med hällor under stövlarna på mig när jag är ute . du får köpa ett par barn galonisar på april rain.fi du med är så skönt att ha dom på sig å leka å folk tittar på en . nu är dom lite små så dom skär in i rumpan så jag får gå å pilla ut dom hela tiden men det gör ju barn med . lek på å ha kul .

gos 12

04 Apr 2013 14:34

Hallå . Kommer det några fler bilder på dig när du är ute å leker i galonisar skönt å se någon som vågar va barn i bland för det är så roligt . Ha de gott :-)

Kommentera

Publiceras ej