ooohh YES att jag lyckas,

jo som ni vet når jag ramlade av, eller ja vi gick omkull, så svullnade ju jag väldigt mycket i ansiktet, och jag landade ju på ansiktet, så min käke fick ju sig en ordentlig smäll så jag kunde ju inte gapa,


amnen ni fattar juu, och 2 dagar effter dagen då, kulle jag till tandläckarn, men kunde inte för jag inte kunde gapa, och jag och mamma har väntat, för jag kan fortfarande inte gapa utan smärta, så idag var vi in till tandläkarn, så blablabla, så kom en annan och klämde och tryckte, så kom dom fram till att jag gapar snätt, så musklerna dras fel så jag har inflamerade muskler i hela ansiktet, så nu käkar jag medisin 3 gånger omdagen i en vecka så ska vi tillbaka igen, och sen kanske till nån anna special käk läckare, :/

inte direkt de trevligaste, men hoppas jag får ordning på det här nu, vill licksom kunna gäspa ordentligt,

Kommentera

Publiceras ej