Gjorde ett inlägg förra året om mitt år och tänker göra lika nu, dock har detta år varit så otroligt mycket tråkigare, tyvärr. Detta var mina nyårslöften för 2014
 
1. Inte falla för någon som inte bryrsig ett skit om mig.
2. Bara umgås med dom som gör mig glad.
3. Höra av mig till folk så dom vet att jag bryr mig och finns.
4. träna och tävla mer konståkning och testa 2orna.
5. Skita i vad folk tror om mig.
6. Vara snäll och trevlig mot alt och alla.
7. inte färga håret mer än vanannan månad max.
8. Bli älskad av någon som jag älskar tillbaka lika mycket.
9. ha fler sommarkvällar i partytältet
10. TA DAGEN SOM DEN KOMMER OCH LEVA LIVET TILL FULLO, VARJE DAG
har inte gjort något av det.. har bara fallit för skit, umgåtts med folk som fått mig att må dåligt, har inte hört av mig till någon, har slutat träna helt och har bara basic 2, Bryr mig mest om vad folk tycker och tänker, är mest elak, håret har jag inte färgar så mkt, älskar ingen, hade EN tältfest.. njaaa sista stämmer inte heller.
 
Mitt 2014 har inte varit så bra.
 
Januari. Nytt år, det var dax att bli stor, Var på ishallen varje dag, tränade hela tiden, tävlade massor, var på tidningscupen med Sanna, Vi spelade in våran första riktiga film på skolan. jag ver baa på ishallen, hade möten och redigerade musik varje kväll..'
 
Februari. Konståkning i massor, blev suk och gjrde mitt livs sämsta åk på tävling i gävle, Det var även sista tävlingen med mitt program. jag var dommare på KM och styrde upp allt de, gjorde massor utav program och testade basic 2 i gävle.
 
 
 
Mars. Bodde hos lotta 10dagar, Tränade massor, red och bara höll igång hela tiden, fick inflamation i mina händer och gick ner massor med kilon. planerade Showen hela dagar och allt skulle bli perfekt.
 
 
 April. umgicks massor med Martin, Fick äntligen fylla 17år, firade min födelsa dag emd tränarutbildning hela helgen, jag kunde inte ha haft en bättre födelsedag. Hade min vårshow som blev GRYM. HAde sista isträningen och flyttade Chaf till Annelie och åkte på pay and jump medChaf, Mirina hade även sin första dansshow.                   
 
 
Maj , Allt var bra, skolan rullade på, Red jättemycket. Jag påbörjade även min badvaktsutbildning. Fick även uppleva en utav de bästa dagarna i mitt liv på gärdet i sthlm på STHLM FIELDS OCH SÅG METALLICA LIVE
 
 
 
 
 
Juni, Började sommaren med att tattuera mig, Alutade 1an och tog sommarlov hade skolavslutningsfest hemma, Började jobba och  MIDSOMMARHELGEN. gjorde massa kul, Började sommaren på bästa sätt, Åkte massor med moppe och hade bara kul. och sist men fan inte minst B R Å V A L L A & fick se IRONMAIDEN <3
 
 
 
Juli, jobb och cykeltur tll färnbo var vää deet vi gjorde. var även i högbo, skaffade även mitt gymkort. hade tältfest också..
 
 
 
Augusti, oj vad ska jag säga? FINLAND & GETAWAY, fick även lönen och började skolan. inte lika kul-
JOOO jag såg även takida på furvik. tältade med ida också, eller ja vi skulle tälta. kom även tillbaka på banan igen med Chaf på pay and jump i älvkarleby.
 
 
 
September. Filmfilmfilmtränatränatränakonståkningkonståknngjobbjobbjobb, Tävlate i Noomaraton kom 2a och åkte på final, tränade massor och jobbade massor. Vi var även i kungsberget ett dygn med de nya 1orna och jag tävlade med Chaf i torsåker.
 
Oktober, World cup invigning med konståkningen och jobb där med skolan, sen tränade jag mest, var på bio med josefine, firade ida och tränade lite till också har ju ju såklart HALLOWEEEEEEEN, Jag var ocks¨tränare på test i borlänge samt hade hela höstlovet med massor med träningar på ishallen.
 
 
 
 
November, Molly fyllde år, tränade ännu mer, SKADADE LÅRET.... filmade massor i skolan.jag och Sanna med hjälp av johannes startade upp våran youtubekanal och började med julkalendern. vi firade mammas 40årsdag samt hennes fes, köpte mig även en ipad, Jag var även tränare på tävling i leksand.
 
 
 
 
Desember, inge snö, har varit sjk/skadad så har knappt kunnat träna,  Jag har hatf hulshowen och massor med filmfix för julkalendern, Massor med jobb på ishallen.' Färnbofest har det också varit. fick diplom i skolan tillsammans med Sanna
'
 
 
Ja när jag kollar på bilderna och tillbaka på året så inser jag att det har gått fort, men det har varit bra ändå. Men jag hoppas på att 2015 blir bättre. Är nöjd ändå.
Jag har växt så otroligt mycket som människa under detta år.
 
Skrev i början på inlägget att året inte var bra meeen, man får göra det bästa av det hela och se det lilla positiva trots allt.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej