Slutade i skolan jättetidigt idag så jag åkte till ishallen så jag var där redan vid 13, Jag satt på kansliet och pluggade engelska. På isen så hade jag mina underbara grupp, Idag bar dom jätteduktiga. Jag är så stolt tränare, Dom var även jätteduktiga på off icen var dom ännu duktigare. Mitt jobb som konståkningstränare är det bästa jag kan ha, Jag gör det jag verkligen älskar med hela mitt hjärta. jag får beröm och uppskattning för jobbet jag gör, Det betyder verkligen allt. All tid och hårt arbete jag har lagt ner har lönat sig. 

Bäst är att få beröm utav barnens föräldrar och att barnen känner sig trygga med mig, Känslan är obeskrivlig. Så många fina personligheter. Är så tacksam för att jag hafått möjligheten till att vara tränare, Det är det bästa jag vet.

Hade bara desa tre på off icen idag, tre Goa tjejer som har gett mig så otroligt mycket glädje idag, Precis vad jag behövde.

Kommentera

Publiceras ej